de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

maandag 29 oktober 2012

...Candy .. en ..Christmas Wishes...

Brrr..wat een nare, koude dag is het vandaag..het regent en het is somber,donker weer..
De Herfstvakantie is weer voorbij en..het huishouden moest ook worden gedaan..
Dus ik heb me weer even voorgesteld aan de stofzuiger en samen..hebben we het hele huis gedaan..
Maar..er was ook iets leuksvandaag..
Gisteren kwam ik via via op het Blog van Trudy terecht, ze maakt prachtige kaarten..ik ben meteen volger geworden..En..ze had ook een candy ter ere van haar verjaardag en..ik dacht laat ik daar aan mee doen..
en....Yess..ik heb de candy gewonnen..hoe leuk is dat..!!!

Dankjewel Trudy ( http://scrap-kaarten.blogspot.nl/)

Verder heb ik gisteren weer lekker zitten freubelen en..weer een kerstkaartje klaar..nr 25..
en ..mag nog even door..
Ik kan niet genoeg krijgen van het prachtige DP van Pion en dit plaatje is ook van Pion..


Gebruikte materialen:
DP en plaatje Pion
Cheery Lynn French Pastry en Flourish Leaf Strip
Magnolia Doohickeys Stralight Lace
Floral Punches Nellie Snellen
Verder gebruikt..Gesso-kant-roosjes-plakparels-Xenos sterren en stempels..
De zijkanten heb ik ook zelf gestempeld.

Zo..ik ga even boodschappen doen, helaas regent het nog steeds dus de plu mag mee...

Fijne dag iedereen, liefs en groetjes Ans





38 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy heb je gekregen Ans. Je kaart is poopk weer supermooi. Grapig dat je die creatable met sterren op je kaart hebt ik had die mal ook uitgesnegen voor mikjn vintagekaart maatr vond het bij mijn kaart niet passen. Maar bij jou op de kaart passen de sterren heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Ans, prachtig plaatje en schitterend van kleur.... Gefeliciteerd met je gewonnen Candy!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van harte Ans ,mooie candy waar jij vast en zeker wel raad mee weet.

    ook weer een prachtige kaart gemaakt ,je schiet al lekker op met de kerstkaartjes.

    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben niet de enige die heerlijk heeft zitten te knutselen zie ik, jij hebt ook weer een prachtige Kerstkaart gemaakt. Wat is dat pionpapier toch mooi.
    Leuk dat je een candy hebt gewonnen, daar zien we binnenkort wel weer leuke kaarten mee verschijnen.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het winnen van de candy, veel plezier ermee.
    Je kaartje is supermooi. Het papier verveelt absoluut niet...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je Candy. Leuk!
    Je kaart is weer mooi geworden, mooie zachte kleuren.
    Ik ga nu ook aan de slag in huis, moest vanmorgen werken, en daarna nog even freubelen.
    Daar is het wel weer voor.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het papier van Pion is inderdaad prachtig! Maar de kaart die jij ermee maakte, doet het nog beter tot zijn recht komen. Gewoonweg prachtig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je gewonnen candy Ans!
    En je kaart is weer een beauty. Mooi die zachte kleuren.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ans, wat leuk dat je mij bent gaan volgen, welkom op mijn blog! Met mijn man gaat het elke dag wat beter. Ik ben nieuwsgierig en meteen bij jou gaan kijken. Wat maak je mooie kaarten!!! Je snapt wel dat ik jou nu ook ga volgen, hartstikke leuk, genieten van de mooie kaarten die jij maakt. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Ans,
    Gefeliciteerd met de gewonnen candy.
    Altijd leuk zulke verrassingen ;-)
    Je kaarje is prachtig en AL 25 kerstkaarten, toppie hoor!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je kaart weer mooi geworden Ans, is is bijna iedere keer hetzelfde wat ik schrijf maar ja het is nu eenmaal zo. Gefeliciteerd bofkont met je gewonnen prijs en wat leuk die handschoenen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw schitterend kaartje en veel plezier van je prijsje
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is heel erg mooi en gefeliciteerd met je prijs .Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ans
    Gefeliciteerd met je gewonnen Candy super leuk .
    Ook je kerstkaart is weer zo mooi dat plaatje is ook weer zo schattig .Erg mooi gemaakt weer
    en tja dat weer je wordt er gewoon triest van .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje Ans !
    En gefeliciteerd met je gewonnen candy. Die is echt leuk.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Ans, heel zacht en romantisch. En wat leuk dat je die candy hebt gewonnen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat noem ik nog eens met de neus in de boter vallen hahaha.... proficiat meid het is je van harte gegund!!!
    Je vintagekaartje is ook weer helemaal toppie!!! Prachtige details!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Ans,

    dat klinkt goed, zeg: net meedoen en dan ook nog winnen! Gefeliciteerd, de prijs ziet er gaaf uit!
    Je kaart is ook weer heel erg mooi!
    Ik hoor veel mensen over het papier van Pion. moet op de eerstvolgende beurs maar eens even gaan zoeken...

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ans,

    Gefeliciteerd met je gewonnen candy,keileuk is dat!!!
    Zeer mooi prijsje leuk die handschoentjes.
    Maar ook je kaart mag er weer wezen,rand mooi gstempeld.
    Liefs Lies.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi 'rustig' kerstkaartje!
    Ans, ook nog gefeliciteerd en zal eens een kijkje gaan nemen op haar blog.

    Fijne dag verder, gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij bent echt meteen met je neus in de boter gevallen, gefeliciteerd met je gewonnen candy!
    Je kaart is weer beeldschoon, heel mooi met die pasteltintjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ans, gefeliciteerd met je gewonnen candy, ziet er leuk uit!
    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt!
    I.v.m. die kerstboompjes uit ribbelkarton op mijn blog, ik heb hier geen mal van, die heb ik zelf getekend en uitgeknipt. Is helemaal niet moeilijk hoor.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jij viel echt met je neus in de boter zeg, woww prachtige candy hoor daar komen vast weer prachtige creaties van.
    Dit kaartje is zo beeldig en zo mooi die afbeelding, ja echt freubelweer de herfst is nu toch echt begonnen.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd Ans en wat leuk dat jij gewonnen hebt.
    Je kaartje is weer heel mooi en er zullen nog vele volgen denk ik. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Ans, je kaart is schitterend mooi gemaakt en gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gave kaart heb je gemaakt leuk ook zo met de roosjes...gefeliciteerd met je candy!
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je gewonnen candy!
    Je nieuwe kerstkaart is super mooi en heel romantische! Prachtig papier en een mooie afbeelding! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. een prachtige kaart Ans! leuk die sterrenrand!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gefeliciteerd met je candy die je gewonnen hebt bij Trudy!
    Dit is een prachtige kerstkaart,erg mooi gemaakt!Geweldig papier en een erg mooi plaatje!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw wat gaaf om dan meteen haar candy te winnen, gefeliciteerd Ans, super. En wat is je kaart schitterend geworden, echt weer een plaatje om naar te kijken, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou dat is zeker met de neus in de boter vallen Ans, echt superleuk voor je, gefeliciteerd!! En je kaart is weer fantastisch geworden, erg mooi hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat met de gewonnen candy, Ans. je kaart is weer supermooi!! Prachtig gewoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gefeliciteerd met je prijs en wat een prachtige kaart is dit weer.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allereerst Gefeliciteerd met je gewonnen candy, leuk binnenkomertje. En een dikke tien met een griffel voor je prachtige kaart. wat een mooi plaatje. Super.
    En dan nog wat een gezellige beestenboel bij jou.
    Zo lief Polly en Ziggy samen.

    Groetjes Henriette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Dank je wel voor de felicitaties. Jij ook Gefeliciteerd met het winnen van de candy. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt! De kleuren zijn Prachtig.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie kaart heb je geaakt.
    Ik heb even rondgekeken maar wat een mooie creaties.
    Ik ben gelijk volger geworden.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Ans, leuk dat je me gevonden hebt! Ik ben gelijk naar jouw blog gegaan, maar jij maakt ook mooie kaarten hoor! Echt stylvol.
    De foto's van de puppy's zijn ook super leuk om te zien, je bent ook gelijk verliefd en moet je nagaan ik heb niets met honden, hihihihi.....
    Ik ben ook gelijk volger geworden bij je, kan ik je mooi blijven volgen wat voor moois je zoal maakt. En dan kom ik zeker reageren!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen