de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

zaterdag 25 augustus 2012

Puppy's (2)

Speciaal voor Els..maar iedereen mag natuurlijk mee genieten..
Vandaag een foto van mama Sparkle en de puppy's lekker in de werpkist...
De dierenarts is langs geweest en..alles is prima..



Verder nog een foto van Sparkle, op deze foto kun je goed zien, dat ze één blauw en één bruin oog heeft.
Heel benieuwd als de oogjes open gaan, welke kleur ogen de pups hebben,.
Deze honden kunnen dus 2 bruine, 2 blauwe of van elke kleur één hebben..


Nou, jullie zijn weer helemaal op de hoogte, ik ben ook aan het freubelen hoor, maar waar ik nu mee bezig ben, is een hele klus..
Wens jullie nog een fijn weekend, liefs en groetjes Ans


9 opmerkingen:

  1. lief he die puppies!!!

    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha Schitterend Ans en wat een lief stel zo in die prachtige werpkist. Ze liggen er zo lekker rustig bij en ze zullen de buikjes wel vol hebben. Heel bijzonder hoe die ogen van kleur (kunnen) zijn. Waarvoor dienen die stokken want dat heb ik nog niet eerder gezien. Ze zullen vast een functie hebben. Fijne zondag en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Els,
      De stokken zijn tegen het doodliggen..moeder hond kan zo niet tegen de zijkant gaan liggen en..dan op haar pups gaan liggen..

      Wat een slecht weer is het regen..regen..
      kunnen we lekker freubelen..
      Fijne dag, liefs en groetjes Ans

      Verwijderen
  3. Het zijn echt snoepies Ans !
    Moeder Sparkle is erg alert als ik het zo zie. Lief hoor.
    Kun je meteen zien welke kleur ogen ze hebben ? Als ze opengaan natuurlijk. Bij kinderen duurt dat altijd een tijdje voor het echt duidelijk is.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marjan,
      Het is net als bij baby's ..ze hebben allemaal blauwe oogjes..en later verandert dat dan...

      groetjes Ans

      Verwijderen
  4. Wat lief van die jonge hondjes.Veel plezier ermee.Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie al grote verschillen van vachtjes ook..lief hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatjes Ans! Dank je wel voor je reactie op mijn blog!
    Ik ga je ook volgen, zie dat je hele mooie kaarten maakt ook:-)
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ans,

    Dit zijn óók mooie "creaties ",wat een prachtige lieve puppy's.

    BeantwoordenVerwijderen