de kaarten van ons mam

de kaarten van ons mam
welkom op mijn Blog

donderdag 9 augustus 2012

Happy... happy..

Mijn dag kan niet meer stuk..
Ik liep vanmorgen even naar de Markt (en Pulledag) en heb kant gekocht bij mijn favoriete kraam,
en.. bij de boekhandel waren nog steeds hobbyspullen voor weinig..
Dus ..5 flesjes stickles gekocht voor €2,50..alle kantjes samen €7,50... Koopje toch ??

en.. het weer werkt vandaag ook mee..heerlijk.. ik ga zo weer aan de freubel..

Fijne dag, groetjes Ans

6 opmerkingen:

  1. Hoi Ans,
    Wat geweldig om je hier ook te mogen zien!!!
    Er is niets leuker dan een blog met mooie kaartjes en alle gezelligheid die er hier bijkomt.
    Ik ben natuurlijk meteen volger geworden bij je want ja....je kaarten mogen er zijn natuurlijk en dat druk ik dan héééél erg zacht uit....
    ...en ja, je hebt hééérlijke koopjes op de kop getikt, kan goed begrijpen dat je blij bent ;-))
    Liefs Joke (terstege op HJ)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ans

    Wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent op de markt, het kant is ook echt schitterend en ik weet zeker dat jij er weer iets heel moois mee gaat maken!

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yummie wat een mooi kant daar kan je niet genoeg van in huis hebben hihihih...Connor ziet er ook super uit..gave snoet!
    doeggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  4. JA erg leuk Ans en ik ben ook nog even geweest, Ik heb 3 flesjes distressinkt gekocht en mega veel papier en Cricut folie, Big bite koffer etc etc.
    Groetjes Els

    Ps. Op je vraag; Gelift is b.v van een liftchallenge blog;
    http://liftchallenge.blogspot.nl/ kan je de kaartjes net zo namaken en welke andere sketch je ook namaakt heet 'liften'. Dus wat je namaakt heet gewoon 'liften'
    Als je iets gelift hebt ga je dat natuurlijk vermelden in je eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ans,
    Wat een super mooie kantjes !
    Koopje toch, zou ik ook niet laten liggen.
    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ans,jij bent leuk geslaagd,daar kan je dan zo van genieten he?Ik heb ook nog genoten..van je kaartjes hiervoor,schítterend,ikvindt je stijl heel mooi.Groetjes en een knuffel voor Connor(wat een leukerd om te zien!)van Miranda

    BeantwoordenVerwijderen